Profiteer van onze
kennis & ervaring!

Specialist sinds 1996

Vrijblijvend advies

Landelijke montage en service

Bel ons op: 0570-62 44 62

Of mail naar: info@domicare.nl

Service liften & tilliften

Landelijke servicedienst in Nederland

7 dagen per week

Liften en tilliften dienen periodiek te worden gekeurd om de goede werking en veiligheid te kunnen blijven waarborgen.

Domicare biedt hiervoor servicecontracten waarbij keuringen en preventief onderhoud in de uitvoering worden gecombineerd. Wij streven ernaar om de kwaliteit, veiligheid en levensduur van onze producten optimaal te waarborgen en voeren daarom uitsluitend werkzaamheden uit aan producten waarvoor we aantoonbaar bekwaam zijn.

Naast de periodieke keuringen zijn in onze service-overeenkomsten zaken geregeld ten aanzien van bereikbaarheid, response -en aanrijdtijden (indien noodzakelijk) binnen 24 uur na verwerkte melding, ook tijdens zon -en feestdagen.

Heeft u nog geen overeenkomst voor uw lift of tillift?
Vraag deze dan zo spoedig mogelijk aan!

Telefonische ondersteuning

Telefonische helpdesk van 09.00 tot 22.00 uur

7 dagen per week bereikbaar via 0570-62 44 62

Onze helpdesk is bereikbaar via 0570-62 44 62 of per mail via service@domicare.nl

Ook buiten reguliere kantoortijden helpen wij u graag verder en zijn daarom dagelijks bereikbaar voor acute problemen met uw lift of tillift tot 22.00 uur, bel hiervoor naar 0570-62 44 62. Krijgt u niet direct contact? Laat dan een bericht achter op onze voicemail en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug. 

Afhankelijk van uw situatie kunnen we u in verbinding stellen met één van onze ervaren technici om samen met u de oorzaak van uw probleem te achterhalen en u te voorzien van tips zodat u uw lift of tillift weer kunt gebruiken.

Lukt het niet om een storing telefonisch op te lossen, dan kan er meestal direct een afspraak worden ingepland voor een servicebezoek voor de volgende dag. Wij streven naar het sturen van een storingsmonteur binnen 24 uur na het verwerken van uw melding.

Krijgt u niet direct contact?

Laat dan een bericht achter op onze voicemail en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug!

Responsetijden service-overeenkomst

7 dagen per week

Een monteur ter plaatse binnen 24 uur

Conform uw service-overeenkomst zal er voor storingen, die niet langer kunnen wachten, uiterlijk binnen 24 uur na het verwerken van uw storingsmelding een monteur ter plaatse zijn.

Storingen die in de ochtend worden gemeld kunnen vaak dezelfde dag nog worden opgelost, bij storingen die later worden gemeld lukt dit veelal niet. Onze servicemonteurs draaien GEEN nacht- of avonddiensten. Wel kunt u uw storing tot 22.00 uur telefonisch doorgeven. We zullen deze melding dan ‘s avonds nog verwerken en proberen voor de volgende dag een monteur in te plannen.

Niet alle storingen aan uw lift of tillift kunnen meteen worden verholpen. Oorzaken zijn soms moeilijk te achterhalen, of er zijn wellicht onderdelen nodig die niet op voorraad zijn.

Soms is reparatie niet direct mogelijk. Zorg daarom voor alternatieve oplossingen of hulpmiddelen en bespreek een noodscenario met uw zorgverleners of mensen in uw directe omgeving.